Aningar om hur jag bor nu

Att flytta hem till föräldrarna igen efter att ha bott tillsammans med Joakim känns aningen konstigt. Men i ett rosa trähus i min hemstad är jag nu tillbaka i mitt ljusblåa rum.
När jag kom hem insåg jag att jag verkligen har ett för litet rum och alldeles för många saker.
Min fina gungstol som min fina pappa målat vit...den stod i mitt rum när jag kom hem.
Fotografier från en svunnen tid...
Mina älskade Marimekkokuddar.
Buddhan från vår första resa till Peking står bredvid tjockteven...
Tavlan är en julklapp från Joakim.

Kommentarer
Postat av: Helen

Gud va kul att se att du har fotografierna jag gav till dig på väggen :D Kommer du vara i Lund i höst? Har precis flyttat in i mitt rum i Lund, och bjuder gärna över dig på en fika snart så vi kan prata om våra utlandsäventyr :D Kramar

2010-08-22 @ 23:03:50
URL: http://helenimoldavien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0