Anledningar till att vara hemma igen

De människor jag saknat mest när jag varit borta är de som alltid stått mig närmast,  min familj och resten av släkten.
Lillebrorsan hade hunnit fylla 17 år och börjat träna på gym. Det var en hård och muskulös kropp att krama om.
Pappa och mamma på kalas.Efter två veckor i Sverige träffade jag nästan hela släkten på en helg. Två kalas, en helg.
Ett av mina favoritkort. Killarna på bild är mina kusiner Joel och Leo. Elin är Joels söta flickvän.
En av mina alla prinsar som alltid är glad. Max.
Gulli med en stor napp i sin mun...
Alva utanför sin finfina lekstuga. Och vi hade det så kul när vi hoppade på hennes studsmatta.
Vad hade livet varit utan alla kusinerna?
På fredagen var det kalas för min moster. Dagen efter var det kalas för mina kusinbarn Elise och Edvin, på min pappas sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0