Dagens tips: Barskola i Barcelona

Igår började jag med ett nytt slags blogginlägg under kategorin "drömresmål" där jag skriver om en plats jag vill resa till. Först ut var Barcelona. Idag landade ett mail i min inbox från studentum som tipsade om en barskola just i Barcelona! Så här stod det:
"Barskolan i Barcelona erbjuder dig en unik bartenderutbildning under fyra veckor i en av Europas hetaste städer. Här lär du dig grunderna inom baryrket och får yrkeskunskap, klassisk cocktail och vinetikett samt tekniker för att arbeta i ett högt och professionellt tempo. 
Missa inte chansen att bli professionell bartender- sök till Barskolan i Barcelona redan idag."


Kanske någonting för dig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sprit i all ära, men det finns mer än så i Barca. Länken ger tio bra tips på sevärdheter & aktiviteter i Barcelona.

2010-09-08 @ 19:04:23
URL: http://www.tiotips.nu/view.asp?ID=17
Postat av: Malin

Tycker om det du skrivit! Mysigt att se lite fina grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-12-01 @ 12:28:57
URL: http://jade.se/reseguide/new-york

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0